Samenwerken met de minor BAD

Het onderwijsconcept van CMD Leeuwarden is gebouwd vanuit de overtuiging dat praktijkopdrachten een essentieel onderdeel zijn voor het opleiden van onze multimediaspecialisten. Echter, in plaats van in een traditionele opdrachtgever-opdrachtnemer verhouding, werken we binnen de Minor Branding Advertising en Design met partners. Op deze manier willen we investeren in langlopende relaties met het werkveld, om samen te bouwen aan innovatieve producten.  

F.A.Q.  

1. Waar wordt de minor BAD voor gebruikt?

Binnen de minor Branding Advertising en Design worden probleemstellingen opgelost op het gebied van e-marketing, branding, content en design. Heeft u een probleem of hulp nodig op het gebied van ontwerp, branding of strategie? Dan kunnen onze studenten u daarbij helpen.

 

2. Kan iedereen partner worden?

Branding Advertising en Design is geschikt voor iedere partij die geïnteresseerd is in nieuwe ontwikkelingen met betrekking tot ontwerp, campagnes en branding.

 

3. Hoe word ik partner?

Neem contact met ons op voor een persoonlijk afspraak waarin we de mogelijkheden verkennen. Dit kan het beste via het Kenniscentrum van CMD Leeuwarden.

 

3. Met wie ga ik samenwerken?

Als partner van de minor werk je samen met de jonge creatieve studententeams, onder begeleiding van professionals met ruime ervaring in het werkveld. Via Hedwig Singelenberg worden je belangen behartigt in de minor.

 

4. Wie zijn de andere partners? 

Voor meer informatie over samenwerkingen met huidige partners verwijzen wij u graag door naar het Kenniscentrum van de opleiding Communication & Multimedia Design. 

 

5. Wat kost dat?

Je kunt op verschillende niveaus deelnemen aan de minor Branding Advertising en Design, uiteenlopend van enkel een huisstijl uitbesteden tot het initiëren van projecten. Elke samenwerking is maatwerk, dit geldt zowel voor de financiële- als de tijdsinvestering.  

 

6. Wat levert het op?

De minor is een Research & Development omgeving waar we continue nieuwe kennis ontwikkelen. Niet alleen op het gebied van Branding Advertising en Design, maar ook op het gebied van andere bij dit vakgebied betrokken disciplines. Denk daarbij aan inzicht in nieuwe marketing, samenwerken, communicatie, kunst, zelfstandigheid en oplossend vermogen. Als partner heb je direct volledige beschikking over al deze kennis.  

 

8. Wat is mijn rol als partner?

Onze partners zijn van essentieel belang. Zij stellen de vragen die in de markt leven, waarvoor wij oplossingen moeten zoeken. Daarnaast maken onze partners het mogelijk om onze oplossingen te toetsen in real life.